Fredag,

Hallo Bloggen ^^)
idag har jag vart sjuk :(
men nu är jag frisk kimmy är här..,:)
kollar ni på idol? Det är slut nu... :)
Är såå himlans glad♥ Erik grattis.
Men aja idag vaknade jag kl 9 tror jag
efter som att jag var sjuk...:(
och hade feber nu är det bättre :)
som tur är...
imorgon ska jag vara med linnea som jag har kännt i 9 år :o
nu springer min hamster i sitt hjul
och rammlar ut hela tiden xP
Hihi han är litte
eller mkt
knäpp :)
nu sitter jag här med kimberly min granne :)
Puuss ^^

Kommentarer
Postat av: Anneliqe

Du är duktig på det här med bloggar!..

2009-12-19 @ 18:35:38
URL: http://anny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör inte så mkt sj? :)

2009-12-22 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0