5 :o

Hejs@n  Bloggen <3 det är  5 Dagar kvar :o....
till julafton asså ;)
förlåt att jag inte har bloggat mkt! :(
men jag ska blogga mer!!♥
Idag har jag varit med mina kusiner
vi firade min födelsedag men det var typ 1 månad sen jag fyllde år, :)
men endå.
Mamma hade bakat marsiipan tårta det var jäättee Goott :)
men sen skulle mina små kusiner
såklart leka med mina littlespetshop dom fick ta med dom hem,
ingen anndvändning så skulle ofc jag ochså vara med.... :)
BORING
Har riktigt ont i huvedet från allt skrik.......

Så här : Jag vill ha den NEEEJ jag..... NEj JAG Wäääää......
Gråt Gråt...... xD
Kalla det jobbig?
Nån dag måste man stå utt med det.. :) Puss oo Kram.. < 33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0